Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

temporary temporary na jannovak.cz
Úterý Listopad 30 10:09:42 CET 2004

Martin Kamín ZULU wrote:
> Zdravím účastníky konference,
>
> řeším tady jeden problém. Mám úkol koupit tiskárnu připojitelnou k serveru
> pro 6 lidí (linux debian).
>
> Naše požadavky:
> - oddělené tonery (4x),
> - tisk max 3000 stran měsíčně,
> - PS level 2.
> - barva cca 4 strany / min. BW cca 16 stran / min.
> - dobrá podpora v Linuxu
>
> V naší schránce skončila nabídka na OKI C3100 za 11500 bez DPH. Na
> Linuxprinting tato tiskárna jako podporovaná nefiguruje, a proto bych se rád
> [...]
... z vlastni zkusenosti,
bych Lexmark svemu priteli nedoporucil Minoltu uz vubec ne :)
v posledni dobe jsem zaznamenal zhorsenou kvalitu HP tiskaren.
OKI, Canon, Samsung patri mezi me favority, co se podpory v linuxu tyka
netusim :(
vetsinou se snazime pouzivat PrintServer a nejlepe uz v tiskarne
integrovany abychom ji mohli v pripade potreby stehovat ruzne po
kanclech (v nekterych firmach casty jev :)

--
temporary

ICQ  :: 131713994
mail :: temporary (at) jannovak (dot) cz

      _o_