Postfix a relay acces denied

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Listopad 30 12:09:06 CET 2004

> Ohledne relay access denied ...
> Priprav se na to ze to tu od par zazranejch adminu schytas, protoze tvuj
> pozadavek je (asi mozna pravem) nadzvedne ze zidle a nekteri admini jsou
> dost vznetlivi ;-) .
> Jde o to ze je potreba specifikovat jen urcite ip adresy odkud se smi
> posta pres tvuj smtp server odesilat, protoze kdyz bys to povolil jak
> rikas "odkudkoliv", udelas idelani server pro spammery, kteri ihned
> zacnou skrz tvuj server posilat spamy.

Prave tohle jsem taky resil  a jedine reseni je SASL

Podivej se sem:
The Perfect Setup - White Box Linux / Red Hat Enterprise Linux 3.0
http://www.falkotimme.com/howtos/perfect_setup_whitebox/index.php

To opravdu funguje, mam to nainstalovane a beha mi to a ja jsem LAMA :-)

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz