fsck

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Úterý Listopad 30 12:31:02 CET 2004

> jake davate parametry tomu fsck?

> Ja obvykle pisu:
> fsck.ext3 -fvp && shutdown -r now

> a pockam si jak to dopadne...

Tak jsem to vyzkousel.
Dostanu hlaseni:

Error reading block 11093 (attempt to read block from filesystem
resulted in short read) while reading indirect blocks of inode 217

/dev/hda1: UNEXPECTED INCONSISTENCY, RUN fsck MANUALLY without -a or
-p

Tak takhle to nepujde.

Honza Novacek