cyrus

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Úterý Listopad 30 12:48:33 CET 2004

> Meli jsme stejny problem. nasel jsem k tomu nasledujici:
>
>  OE makes two connections to a
>  given mailfolder: one generates indexes while the other fetches messages.
>  Unfortunately it gets confused if \Seen updates caused by the message
>  stream aren't immediately flushed and picked up by the index stream.
>
> Patch pro cyrus je na:
>
> http://www-uxsup.csx.cam.ac.uk/~dpc22/cyrus/patches/2.1.16/OutLookExpress-seenstate.patch

Vypadá to, že to je ono. Co jsem si pročítal, tak to akorát modifikuje
imapd.c. Jestli se nemílím. Takže by mělo stačit zazálohovat imap.c a
spustit patch. Ale v tom nemam moc velké zkušenosti, co by se mělo
napsat, toto:?

patch -p0 < OutLookExpress-seenstate.patch

Díky za radu.