POSTFIX virtual domain

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Listopad 30 13:23:24 CET 2004

Marecek Peter wrote/napsal:
: Prosim vas ako mam presne nakonfigurovat main.cf a virtual
: pretoze ked spustim v v postfixe vyrtual tak prestane pracovat uplne
: potreboval by som vediet ako sa napriklad nastavuje vyrtualny koz ze
: ked pridu maily akekolvek tak budu preposlane do mailboxu daneho
: uzivatela.
: a ako nastavim ked potrebuje pre kazdeho uzivatela mat tie postove
: schranky zvlast.Nepotrebujem tie domeny davat do tatabazy mam ich asi
: 10..
: Majte prosim vas so mnou strpenie som LAMA.

Je to zapsané ve Virtual HOWTO. Co z toho není zřejné? Je potřeba
přečíst a pochopit, jinak se v tom člověk utopí (postfix je jenom pěkně
zabalený sendmail).

--- main.cf
virtual_mailbox_domains = /etc/postfix/virtual_domains
local_domains =

# nastavit podle man virtual(8)

virtual_mailbox_base = /cesta/nekam
virtual_uid_maps = MAPA1
virtual_gid_maps = MAPA2
virtual_mailbox_maps = MAPA2

-- virtual_domains
neco.cz
neco-jineho.cz
skvela-domena.cz

---
A potom bude potřeba nastavit ještě POP/IMAP démona.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster