je mozno pres freeswan?

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Listopad 30 14:06:59 CET 2004

On Tue, 30 Nov 2004, Honza Novacek wrote:

> Dobrý den,
>
>   mam nasledujici problem:
>
>  router1 ----internet----router2
>    |                        |
>  192.168.0.0/24          192.168.0.0./24
>

> na routeru 1 i 2 mám stejné sítě a chtěl bych aby se to celé tvářilo
> tak, že všechno leží v jedné síti.
>
> Zkousim to pres freeswan, nastavil jsem si left i right subnet stejny
> rozsah IP, ale po nastarovani tunelu se mi cela sit zblazni.
>
> Jak by se to dalo zrealizovat?

Bud tak, ze si routovani udelate staticky a jeste nezapomenete nastavit
proxy arp a nebo pouzijete openvpn a bridge mod ci tak nejak. Nicmene
nevim, zda tohle OpenVPN umi vyresit.

A pak to jde jeste udelat natovanim 1:1, ale to musite zase popremyslet...

zkuste OpenVPN

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...