Jak _opravdu_ zapnout proxy ARP?

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pátek Říjen 1 08:50:06 CEST 2004

On Fri, Oct 01, 2004 at 12:55:18AM +0200, Jan Kasprzak wrote:

> stravil jsem dneska prijemny vecer tim, ze jsem zkoumal proc mi stroj
> neodpovida na ARP dotazy jine nez svoji IP adresu - udelal jsem neco
> jako

Dobré ráno,

  zajímavé je, že jsem něco podobného řešil také tuto noc, ale tak daleko jsem
nedošel, protože jsem už neměl dostatek sil na podrobné prozkoumání.

  Mám na notebooku Wi-Fi jako eth2, na něj napojený speciální bridge od VMWare
a v "guest OS" (OS uvnitř VMWare) je nastavená IP adresa ze stejného rozsahu
jako má eth2. Jádro 2.4.x, žádný problém, jádro 2.6.X, problém. Na ARP dotazy
nedostanu odpověď pokud se ptám na jiný stroj než je notebook (eth2). Tady to
nesplňuje podmínku číslo 2, protože to přijde po bridgi na eth2 a po eth2 to má
odejít, protože jiný interface (mimo lo) tam není aktivní. Tcpdump ukazoval
ARP dotazy, ale žádná odpověď nikdy nedorazila.

  Každopádně ještě 100% nevím zda-li to spadá do stejné kategorie problému a
zda-li není problém někde jinde. Z důvodu časové tísně jsem to musel vyřešit
jinak, protože jsem nutně potřeboval funkční síť v "guest OS".

S pozdravem,
Robert Vojta