Tisk z Linuxu na tiskarne na WinXP

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Pátek Říjen 1 09:40:55 CEST 2004

Pomoci apsfilteru se pokousim nastavit tisk ze stroje se
Slackware Linuxem 9.1 na tiskarne HP LJ 1200 pripojene k
jinemu stroji s WinXP ve stejne NT domene.

At zadavam anonymni prihlaseni nebo pomoci platneho
domenoveho uzivatele a jeho hesla, vraci se mi vzdy Session
setup failed: NT_STATUS_LOGON_FAILURE. Nepomohlo ani pridat
tem XPeckam na tiskarnu Domain user, ani everyone.
Pripominam, ze sdileni souboru (oboustranne) i jine sitove
sluzby funguji korektne.

Co mohu mit spatne nebo kde hledat chybu? Dekuji za rady a
tipy "Robinsonovi" s Linuxen ve firemni Widlowsove siti.
Protoze nikde nemohu najit uspokojivou odpoved, obracim se
na konferu. Dik za pochopeni

Pohoda, hezky den

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.