Dotaz na linux trusted server

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Říjen 1 13:36:20 CEST 2004

On Friday 01 of October 2004 11:27, Michal Vymazal wrote:
> Zdravim vsechny
>
> Mam tu takovy poubem :-) Byl jsem dotazan, zda existuje reseni,
> umoznujici na serveru nastavit pristupova prava tak, aby uzivatel,
> ktery ma pravo zapisu a cteni souboru zaroven NEMEL pravo tento
> soubor zkopirovat, smazat nebo vytisknout.

Ako chcete zakazat kopirovanie, ked zo suboru mozem citat? Ako chcete
zabranit tlaci, ked zo suboru mozem citat? Zmazaniu suboru by ste
zabranit mohol, ale potom by sa dal na subor spravit truncate a to je
dost podobne zmazaniu :)

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky