Jeste: Tisk z OO.org-1.1.2-4

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pátek Říjen 1 13:56:24 CEST 2004

Zdenek Janis wrote:

>Tak jsem to nevydrzel testnul jsem to. Vysledek je takovy ze mi to
>tiskne. Tisknu za pomoci CUPS na HP tiskarnu pripojenou na print serveru.
>
>	Zdenek janis

Zdravim.
Tak, linka konecne ozila (vivat agregacia) a ja som mohol stiahnut OOO
1.1.2-3 cize predosly debbalicek.
Pre zaujemcov visi na
http://snapshot.debian.net/archive/date/last-week/debian/pool/main/o/openoffice.org/openoffice.org-bin_1.1.2-3_i386.deb
Po jeho nainstaleni (cize downgrade) OOO tlaci ako divy. Cize ako sme
predpokladali.

PS: Niesom komanc. Som kapitalisticka svina. Ale ked v linuxe sme tak
trochu vsetci sudruhovia -> pracujeme bez odmeny pre dobro ludstva 8-))

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG