USB disk

Lukas Lalinsky xlalinsk na fi.muni.cz
Pátek Říjen 1 14:49:00 CEST 2004

Mam taky problem ze ked chcem namountovat USB dist, tak mi to vyhlasi ze
nepozna filesystem. Ak mu poviem ze je to FAT32, tak zase povie ze to neni
FAT32 (aj ked to je FAT32). Jediny sposob ako sa mi to podarilo rozbehat
je naformatovat ten disk v linuxe na FAT16. Potom to slo. Ibaze FAT16 je
trosku zastarala vec :) a navyse si to nemozem dovolit s diskom kde mam
kopu veci. Mam debian sarge (snapshot niekedy z konca leta), je tam
posledny stable kernel, a neviem ake info by este mohlo pomoct.. S 2.4.x
kernelom to neslo vobec, ale to bol iny problem (nemal sa rad s mojou
doskou). S 2.6.x je vsetko v pohode, len to proste nemozem namountovat.

Lukas Lalinsky
luks na mail.muni.cz