USB disk

Lukas Lalinsky xlalinsk na fi.muni.cz
Pátek Říjen 1 17:24:17 CEST 2004

Ale presne o toto ide. Kebyze sa jedna o nejaku 128MB USB privesok, tak
mi je to uplne jedno (a ten som aj na FAT16 naformatoval). Cely problem
spociva v tom ze mam USB case na normalny HDD, v tom mam 80GB disk a ten
potrebujem pripojit. A tie limity co mi poskytuje FAT16 su na to trochu
male :)

Ked som mal na starom kompe debian woody s nejakym starym kernelom, tak to
slo. Aj tak si stale myslim ze je to nejaky problem kernelu s nForce
chipsetom.