OT: No more Linux solutions :)

AntiTrust antitrust na centrum.sk
Sobota Říjen 2 15:30:29 CEST 2004

AntiTrust wrote:

> Hi.
>
> mms://wm.microsoft.com/ms/windowsserversystem/California_GrownNut_Win_Small_Business_300K.wmv
>
> V skratke - ak predavate orechy a potrebujete faxovat, mailovat a robit
> kancelarsku pracu, Linux nie je vhodnym riesenim.
>
> S Win small bus server "out of box" mozete za 9 dni(=out of box)
> rozbehat vsetko, co je za potreby :)
>
> AT

1. Mne to islo aj vo Win, ale iba s WMP9 a IE.
2. Sry za OTcko a dik za upozornenie nabuduce nezaslem.
3. Myslel som to ako srandu trosku pre odlahcenie.
4. ad REKLAMA:
Ved oni zrovnavaju s beznym Linuxom :), nie s nejakym napr. SUSE
<flame>
tam sa to mozno ozaj neda :)
</flame>
5. AFAIK jev USA porovnavacia reklama (ale musi(?) byt podporena
nejakymi nezavislimi studiami ...)
5B. silno OT:
Ono, je IMHO prave ta porovnavacia reklama to, co by (neznalemu)
zakaznikovi pri rozhodovani malo napomoct (ja osobne by som aj v EU
porovnavacie reklamy bral - ale pozor! museli by to byt vysledky testov
institucii, kt. su ozaj nezavisle)

Peknu sobotu

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32