Jak dostat do RH 6.2 novejsi sendmail

Karel Kral konve na quick.cz
Sobota Říjen 2 18:13:16 CEST 2004

Dobry den,

Oldrich Sapak wrote:

>      poradte prosim jak snadno dostat do serveru s RH 6.2 nejaky
> sendmail s zivym rozhranim milter a knihovnou libmilter. Nejaky
> stary backport, preklad z RH 7, ...

Svyho casu sem si stahl nejaky src.rpm z rpmfind.net - melo to nazev
neco jako RawHide, nebo tak nejak. Pro fungujici milter mi stacila verze
8.12 (vznikle rpm bylo sendmail-8.12.10-1.1.62.i386.rpm - uz je to
dlouho ;-).

Pri kompilaci (resp. i naslednem vytvoreni) rpm baliku vznikly cf, devel
a doc rpmka. (melo v tech skriptech rovnou volbu pro vytvoreni baliku
pro RH62 - nastavovalo se to nekde na zacatku).

Musel jsem jeste take vylepsit cyrus-sasl, db3, openldap, openssl a pam.

Vzpominam si, ze vytvoreny baliky me fungovaly na vsech serverech s
RH62. Dnes jiz nastesti "neziji" ;-)

Ty RPMka mam jeste nekde v archivu. Kdybyste nesehnal neco lepsiho,
dejte vedet, poslu vam je - za vyzkouseni nic nedate ;-)

>      Muj vztah k danemu stroji je velice volny. Ten nachazi se v jine
> lokalite a casem bude preinstalovan.

To take vzdycky rikam ;-)

Karel Kral
---