announce: simple piano emulator - new version

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Pondělí Říjen 4 09:16:14 CEST 2004

On Sat, Sep 25, 2004 at 05:07:55PM +0200, Tibor Zenis wrote:
> Obcas mi chybal program, ktory by umoznoval zahrat melodiu priamo z
> klavesnice. Mozno taky existuje, ale nenasiel som klucove slova pre
> google.
>
> Moj pokus je tu: http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~zenis/simplepiano/
> K behu potrebuje X a /dev/dsp zariadenie.

Vylepsenia novej verzie:
- Znizenie naroku na CPU (odstranenim float a funkcie sin z hlavnej
  slucky (okrem harmonickeho modu))
- Synchronizacia pomocou /dev/rtc alebo gettimeofday, ak ovladac
  zvukovej karty nepodporuje SNDCTL_DSP_GETOPTR ioctl.
- Podpora viac audio formatov (signed/unsigned 16/8 bits).
- Podpora Big Endian (neoverene).
- Nastavenie pomocou kurzorovych klaves (Up: skok na dalsiu ikonku,
  Down: ,,kliknitie mysou``, Left, Right: ,,otacanie koleckom``).

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;