Samba - pripojovani z venku

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Pondělí Říjen 4 10:28:25 CEST 2004

Preji pekny den,

pokousim se na na mdk 10 (jako serveru pripojenem k inetu) rozchodit sambu.
Na vnitrni siti vse chodi, jak ma, ale samba mi vypisuje logy s pripojenim z
venku. Obsah logu je napr.:

[2004/10/04 09:51:17, 0] lib/access.c:check_access(328)  Denied connection
from  (83.26.238.2)
[2004/10/04 09:51:17, 1] smbd/process.c:process_smb(883) Connection denied
from 83.26.238.2

tech IP je tam samozrejme vic, takze to z venku testuji, ale neprojdou.
Nekde mam neco spatne nastavene, ale zatim jsem nenasel, cim by to mohlo
byt. Stroj teprve ladim. Netusite, cim to muze byt?
Nenasel jsem ani zpusob, jak si z venku podobnou situaci nasimulovat. Pomoci
net sluzeb windows (napr.: net use x: \\ip_adr_stroje\var) se mi sice stroj
ozval, ale v logu samby o tom nebyla zminka. Cim se da takto vzdalene
pripojit?

Diky, Honza.