modem Microcom DeskPorte I/L nechodí v SuSE 9.1 - ach jo!

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pondělí Říjen 4 15:32:13 CEST 2004

Tak si tady píšu odpovídám sám sobě a modem furt nic...

Předpokládám, že je problém v tom, že je sice všechno správně nastaveno, ale
modem "není vidět"...   Že by práva?

Mám zkoušet jiná jádra + zavést příslušné moduly?
Nebo zkusit zavést moduly u jádra, které používám?

Totiž ty moduly jsou v adresářích:
/lib/modules/2.6.5-override-smp
/lib/modules/2.6.5-override-default
/lib/modules/2.6.5-override-debug
/lib/modules/2.6.5-override-bigsmp

ale nejsou v adresářích:
/lib/modules/2.6.4-52-default
/lib/modules/2.6.4-override-default

Domnívám se, že je to proto, že standardní jádro SuSE 9.1 (2.6.4) už má
podporu pro ltmodem v jádře, takže jí nepotřebuje, ale třeba je to jinak?

Mám překopírovat moduly do /lib/modules/2.6.4-52-default a přidat je do
modules.dep ? Nebo někam jinam?
Pouhé překopírování modulů a pokus o zavedení nepomohlo...

Láhev dobrého vína tomu, kdo mě nakopne správným směrem... ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Neustálé zoufalství plodí lhostejnost
                                                     Charles Chaplin