modem Microcom DeskPorte I/L nechodí v SuSE 9.1 - ach jo!

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Říjen 5 01:29:50 CEST 2004

Dne po 4. října 2004 17:41 Kovar Jan napsal(a):
-> > Láhev dobrého vína tomu, kdo mě nakopne správným směrem... ;o)
->
-> Radu nemam, ale za lahev dobreho vina venuju 3Com/US Robotics Sportster
 56k -> externi faxmodem. S tim tyhle problemy mit nebudete :-)

Jak už jsem psal jinde, tak už je vyřešeno, ale když už nabízíte takový pěkný
modem, tak se chci jen otázat v jakých cenových hladinách se pohybuje "lahev
dobrého vína", případně máte-li oblíbenou značku ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Přesnost není pravda.
                                                             Henry Matisse