Autentizace pocitacu v SSH

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Říjen 5 08:22:29 CEST 2004

Vasek Stodulka wrote/napsal:
:
: 	Kdyz uz jsme u toho: K cemu je vlastne passphrase? Ja jsem z toho
: nabyl dojmu, ze by se mela pouzivat jenom na strojich, ktere pripojuji
: home pres nfs. Na dobre a pravidelne zaplatovanem stroji, ktery ma klice
: ulozene lokalne, IMHO postrada smysl (pri dobre nastavenych pravech).

    Aby klíč nemohl být použit v případě, že se k němu někdo dostane?
(root mého stroje, někdo, kdo ukradne nešifrovaný notebook)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster