cat || cp s "rizenim rychlosti"

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Říjen 5 10:29:19 CEST 2004

> Co takhle mountovat to s -o sync?

Jo, to je ono !

Zápis probíhá "zpomaleně", ale během něho se dá z jiného procesu
na ten disk přistupovat a i zbytek systému má normální odezvy.

BTW : Doplňující dotaz :
Proč so to zpomalování vlastně stávalo ? Pokud zápis ještě
fyzicky neproběhl a drží se v cache, měl by se IMHO (pokud
periferie nestíhá) dostávat do stavu "D" jen proces který se s
tou příslušnou periferií baví. Mě to ale připadá, jako by se
kvůli jednomu nestíhajícímu procesu kjournald dostali do
problémů (nebo se zastavili ze solidarity ?) i jeho "bráškové" a
kvůli tomu se pak žádný proces nedostal na disk (ani lokální).
Mám vyzkoušeno, že odezva na ping byla pořád v normě a i v
"přetíženém" stavu reagoval spuštěný mc normálně na kávesy (ale
jen pokud se pohybovalo kurzorem a nebylo potřeba sáhnout na
disk).

V čem je ale zakopaný pes - je to vlastnost nebo chyba a je v
ovladačí pro ext3 nebo někde hluboko v kernelu ?

S pozdravem

Ing. Miroslav BENEŠ
ved. OIŘ
TENEZ a.s.