ProFTP a omezeni poctu uzivatelu

Úterý Říjen 5 11:13:19 CEST 2004

PeTr <p.tr na atlas.cz> wrote:
> Jen by me zajimalo, proc je to v direktive Anonymous - to bych potreboval
> osvetlit - nejsem Linux guru ;o).

nie v direktive ale v sekcii anonymous ;)
Je to tam asi preto ze to tam niekto napisal.
a efekt to ma ten, ze to plati len pre danu sekciu anonymous.

> Nebude to mit nejaky vliv na ostatni FTP ucty?

nie, prave preto to je, a prave preto ZE to je, v sekcii anonymous.

> Kdyz bych potom resil dalsi ucet, tak by se ta direktiva opakovala
> akorat by se zmenil adresar, user a group?

dalsi ucet? Jednodlive ucty s tymto neporiesite. Tymto poriesite virtual
hosty, a sekcie anonymous. pricom vzdy to plati pre vsetky ucty v danom
hoste, alebo anonymous sekcii (s tym, ze anonymous sekcia plati len pre
jedneho konkretneho usera - anonymneho)
Chernobyl was an Windows 95 beta test site.