cat || cp s "rizenim rychlosti"

Úterý Říjen 5 13:26:06 CEST 2004

On Mon, 4 Oct 2004, Marian Cavojsky wrote:

> Na 2.4.x jadre som to obchadzal cez wget na lokal. Na 2.6.x jadrach to
> uz nie je take kriticke a nezastavi to cely pocitac.

2.4 ma jednu spolecnou frontu pozadavku na zapis (viz lru_list
ve fs/buffer.c). Pokud se ta fronta ucpe pomalymi pozadavky z jednoho
zarizeni, tak je problem s vyrizovanim pozadavku od jineho zarizeni.

2.6 to ruzne paralelizuje (dosti divokym zpusobem), takze tam
to ucpani tak nehrozi.

Nastaveni filesystemu do synchronniho modu zpusobi, ze se v podstate po
poslani kazdeho pozadavku na zapis ceka, nez je tento pozadavek vyrizen,
a tudiz take nehoriz ucpavani.