Mechanismus na kontrolu behu sluzeb

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Říjen 5 16:51:12 CEST 2004

Vladimir Dvorak wrote/napsal:
: Zkoumalek wrote:
:
: >Dobry den.
: >
: >Mame u zakaznika server, kde bezi apache + databaze. Jednou za cas apache
: >spadne a protoze pocitac neni videt, tak musim osobne dojet k zakaznikovi
: >a apache opet nahodit. Napadlo me, jestli neexistuje nejaky skript (ktery
: >by se mohl pravidelne spoustet napriklad z crona) a ktery by kontroloval
: >beh definovanych sluzeb (apache, databaze,...)
: >Snazil jsem se neco najit, ale nebyl jsem uspesny.
: >
: >Mohl by me nekdo nasmerovat?
: >
: >Predem dekuji za radu.
: >
: >
: Zkuste heartbeat.

   heartbeat je na něco trošku jiného.

   zkuste mon (velmi jednoduchý - ideální na jeden počítač) či nagios
(pro větší sítě).  Možností je více.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>