Kerslageruv aspell-cs & evolution (FC2)

Petr Fischer petr.fischer na praguesoft.cz
Středa Říjen 6 11:54:21 CEST 2004

Tak to je super ze bude v FC3 aspell-cs uz obsazen.
Jen porad nevim, jak zprovoznit ten stavajici doinstalovanej aspell-cs v
Evolution.
Jakmile sem aspell-cs nainstalil, vsude v gnome funguje bez nastavovani
(aplikace napr: gaim, pan). Jen ten Evolution na nej kasle.
Zkousim se zeptat teda jeste jednou.

Diky moc, pf