Vytáčení na požádání v SUSE 9.1

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Středa Říjen 6 15:10:30 CEST 2004

> a používáte jaký modem? Klasický, GPRS, ADSL nebo ISDN? Až
> "nastavíte" spojení, jaké programy běží, jak je nastavena routovací
> tabulka?

Používám CDMA modem od Eurotelu, ale zkoušel jsem se stejným výsledkem i
klasický sériový modem. Routovací tabulku nemám nastavenu nijak.
Používám SUSE na stanici s běžícím KDE a Kinternetem. Démon SMPPPD
běží, taktéž Diald.

>    > příčinu. Po nastavení automatického vytáčení již nenavážu
>    > spojení ani ručně.
>
> Tedy děláte co a očekáváte co?

Po nastavení automatického vytáčení v YAST je Kinternet blokován a při
pokusu o ruční navázání je výpis následující:

SuSE Meta pppd (smpppd-ifcfg), Version 1.16 on linux.
Status is: disconnected
trying to connect to smpppd
connect to smpppd
Status is: disconnected
Status is: lurking
pppd[0]: Plugin passwordfd.so loaded.
pppd[0]: Using interface ppp0
Status is: lurking
pppd[0]: replacing old default route to tap0 [0.0.0.0]
pppd[0]: local  IP address 192.168.99.1
pppd[0]: remote IP address 192.168.99.99

Očekávám, že připojení by se mělo navázat např. po zadání adresy do
webového prohlížeče. Nic se ale nestane (kromě hlášení o nedostupnosti
příslušné stránky). Pokud je nastavení bez vytáčení na vyžádání, vše
funguje v pořádku.

--
Štěpán Komárek