KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Říjen 6 16:18:35 CEST 2004

On Wed, Oct 06, 2004 at 03:56:23PM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> Clovece, Vy jste naprosto nepoucitelny. Budto jste ignorant nebo si to neumim
> vysvetlit. Minule jste tu dostal nakladacku, ze kdyz modifikujete distribuci
> Fedora Core, tak ji nemuzete pojmenovat trademarkovanym nazvem, a Vy to ted
> naprosto klidne udelate uplne stejne znovu.
>
> Jste pri smyslech?
>
> Jdu do Vas proto, ze jste konkurence, ale nejen proto.

  Když už jsem u toho, to samé platí i pro Mandrakelinux. Pokud si něco stáhnu
nemohu to dále prodávat s oficiálním názvem, třeba "Mandrakelinux 10.0
Official". (Informace z druhé ruky, ale zdá se býti logická.)

  Proč by jinak Mandrakesoft prodával licence umožňující prodej jejich
produktů s původním/změněným názvem?

--
Robert Vojta