Nastavení barev oken u OpenOffice

Václav Dvorák wacd na volny.cz
Středa Říjen 6 17:23:57 CEST 2004

Jo, neco jsem o tom cetl v mailing listu OO. Ale vypadá to, ze tahle
docela dulezitá stránka je tam dost odbytá (bylo tam neco ve smyslu,
ze OO hádá barvu z gtk-2 tématu a pak chytre nastaví background
color...)

Takze mi nezbývá <unfortunately> nic nez to stahnout a prekompilovat...
Jeste ze jsem si ted zazálohoval nejaká videa na DVD-cko, díky cemuz
mám asi 10 G na disku volných, tak to snad pujde :-)

Postahovat bratru 205MB pres GPRS, no to bude... <<<<piece_of_cake_>>>
Poskádlím T-Mobile :-)

--
     Václav Dvorák