Nastaveni barev oken u OpenOffice

Václav Dvorák wacd na volny.cz
Středa Říjen 6 17:46:46 CEST 2004

Jestli se divíte, ze odpovídám po týdnu, je to tím, ze nás skvelý
operátor T-Mobile se neobtezuje provozovat port pro Newsy... Dokonce,
kdyz jsem volal na infolinku, tak mi tamejsí (celkem fundovaný)
operátor pro data rekl, ze jsem snad první, co se na to ptá, ze
obycejní uzivatelé to nepozadují :-)))))

Takze jsem musel docela pracne zjistovat porty s free prístupem, které
se aktualizují v rozumné dobe (ne treba za 3dny), nakonec se podarilo...
Problém je taky v tom, ze v CR neexistuje zádná aktualizovaná stránka
(pokud vím), která by tyhle informace poskytla... V nouzi lze samozrejme
pouzít Google, ale to je jak frcet v trabantu :-)