VNC skrz firewall

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Středa Říjen 6 18:54:26 CEST 2004

A když telnetnete na ten port s VNC tak se stane co? Mělo by se to marne
zkousel pripojit (tedy seknout), pokud by tam nic nebezelo, tak vam to
napise napise něco jako spojeni nenavazano.. To same lze udelat i s ssh!

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz