Tisk do pdf

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 7 01:39:08 CEST 2004

1) Predpokladam ze original te knihy je v PostScriptu.

2) Zkousel jste ps2pdf?

3) Jak mate nakonfigurovan ten tisk do souboru?

4) Zkousel jste google? Naslo mi to sice jenom par odkazu, nicmene dle
   tohoto

   http://developer.kde.org/documentation/library/cvs-api/kdeprint/html/kprinterimpl_8cpp-source.html

   to vypada ze problem by potencialne mohl byt v tom zdrojovem
   souboru.

T.V.