filtrovani maildropem

blackbat na email.cz blackbat na email.cz
Čtvrtek Říjen 7 10:41:06 CEST 2004

Zdravim.

Mam na postovnim serveru qmail, qmailscanner a clamav.
Snazim se nastavit maildrop na filtrovani zprav z cele jedne domeny tak, aby se maily preposilaly konkretnimu uzivateli.

V /var/spool/vpopmail/domains/moje_domena/
mam v .qmail-default :
| /usr/local/bin/maildrop mailfilter

a v mailfilter :
VPOP="| /var/spool/vpopmail/bin/vdelivermail '' bounce-no-mailbox"

if (/^From:.*@filtr_domena.cz/)
{
    to "/var/spool/vpopmail/domains/moje_domena.cz/user.prijmeni/Maildir/new/"
}
else
{
    to "$VPOP"
}

Pokud mail neni z filter_domena.cz, korektne se doruci, ale pokud je z domeny
objevi se v logu qmailu "delivery 1: failure: lseek_error_29/lseek_errno=29/"
Na googlu jsem k tomu nic nenasel.

Dik za kazdou radu, uz nevim co s tim.....

Hledáte kvalitní chlazení datových rozváděčů, serverových skříní a procesorů ? S firmou Rittal Czech, s.r.o. ho naleznete snadno ! Více na www.rittal.cz - http://www.mixer.cz/redirect.phtml?sig=RITTAL1