snmpwalk: Timeout [net-snmp x ucs-snmp]

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Říjen 7 11:26:17 CEST 2004

On Thu, 7 Oct 2004, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Dobry den,
>
>  jsem v snmp zatim nijak nekovany, nicmene me zarazi jedna vec:
>
> pri prikazu
>
> snmpwalk 192.168.0.254 public -m all
>
> Dostavam na stroji, kde je ucd-snmp verze 4.2.3, odpoved tak, jak
> ocekavam. Na stroji, kde je net-snmp verze 5.1, dostavam odpoved
>
> snmpwalk: Timeout
>
> Mate prosim nekdo nejake nakopnuti spravnym smerem?

Odpovim si sam:

bud jsem pako ja nebo autori, nicmene u net-snmp:

snmpwalk 192.168.0.254 public         - je v poradku
snmpwalk -v 1 192.168.0.254 public    - neni v poradku
snmpwalk -v 1 -c public 192.168.0.254 - je v poradku

Tak to mi ten den dnes kraaaasne zacina...

Omlouvam se za dotaz z rodu zbytecnych, no uz jsem nevedel, co vsechno
zkusit :-(

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...