samba pro velmi malou sit

Jindřich Kubát muad.dib na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 7 18:21:07 CEST 2004

Dobry den.
Mam malou sit(2 pocitace) jeden s WinXP a jeden s Linuxem (FC2)
K pocitaci s WinXP je navic pripojena a nasdilena tiskarna.

Rad bych sdilel data mezi temito pocitaci, bez hesla.
Na internetu je dost navodu na zprovozneni samby, ale vzdy jsem nasel
jen konfiguraci samby jako hlavni domenovy radic, vedlejsi domenovy
radic atd.. ,ale to ja nechci. Proste chci "jen" sdilet adresare a abych
mohl tisknou z linuxu na tiskarnu.

Ted jsem v situaci, ze ve Win v okolnich pocitacich vidim svuj Lin
pocitac, identifikuje se jako samba server, ale kdyz chci dovnitr, tak
mi mi odmitne spojeni: "polozka neni dostupna, zrejme mate nedostatecna
prava"
Z linu ani nevidim nasdilene adresare na win...ani nevim jak je
primountovat.
Win stanice je:
ip:192.168.0.1
jmeno:mazlik
sdileny adresar: D:\_upload_
jmeno nasdilene tiskarny: tiskarna

muj soubor smb.conf
[global]
workgroup = mordor
printcap name = /etc/printcap
load printers = yes
socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
dns proxy = no
server string = Samba Server
#Share Definitions
    idmap uid = 16777216-33554431
    idmap gid = 16777216-33554431
    template shell = /bin/false
    password server = None
    guest ok = yes
    security = SHARE
    winbind use default domain = no
[printers]
     comment = All Printers
     path = /var/spool/samba
     browseable = no
[duncan]
        comment = sdileni
        path = /home/duncan/share
        guest ok = yes
        browseable = yes
        create mask = 0750
        directory mask = 0770

Diky moc za kazdou radu, nebo treba odkaz, kde se toto resi(i v ANJ)
Jindrich Kubat