KOMERCE: Hola hola, 64bitů volá!

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Říjen 7 17:03:51 CEST 2004

On Thursday 07 of October 2004 16:35, Luděk Kolář wrote:
> K žádné modifikaci distribuce nedošlo, takže není důvod měnit název. Vše je
> v souladu s trademark guidelines.

"Extra verze  navíc obsahuje všechny důležité balíčky, které jinak z
licenčních důvodů klasická verze neobsahuje, např. podporu MP3 či
přehrávání DVD."

zrejme nechapete vyznam slova modifikace. Chcete mi naznacit, ze ty "extra"
baliky nemodifikuji puvodni iso image Fedory? Leda, ze byste to mel na
zvlastnim mediu.

> Jinak doporučuji něco na schlazení vášní, třeba sport...

byl jsem a stale jsem ledove klidny.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu