excelovej dokument

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 7 21:49:21 CEST 2004

Petr Stehlik wrote:

> mozna by se v takove te mesicni statistice prispevku v konferenci mohl
> vzdycky zobrazovat i nejvice off-topic prispevek jako odstrasujici
> priklad.
>
> Petr

Pane kolego, musite si to precist cely... on rikal, ze ma k dispozici
dvouprocesory na Linuxu ;o) to je ta spojitost... asi ba rad zkusil nejakou
metodu brutalniho lamani hesla... ;o)

Krasny vecer ;o)

<ilicz>

--
Tato zprava byla vytvorena v Linuxu, takze neobsahuje zadne viry...
Pokud ano, poslal jsem vam ho zamerne... ;o)

David 'ilicz' Klementa
GSM: +420 721 811 539
ICQ: #137287977
mail: ilicz(zavinac)seznam(tecka)cz