ip_counntrack

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Říjen 8 00:44:08 CEST 2004

On Thu, Oct 07, 2004 at 11:40:01PM +0200, Vít Vomáčko wrote:
> no super! to jsem chtel slyset:) jenom kolik to tam tak orientacne zabira,
> abych to moc neprepiskl? jak by se to projevilo, kdyby to bylo nastavene na
> moc - v zatezi? radsi budu pridavat velmi jemne
Nemam to presne v hlave, ale jeden record ma okolo 130 bajtov.

Kludne tam daj aj 100000.

A este jedna poznamka, vela zaznamov v tabulke vytvaraju rozne windowsovske
cervy, skus zakazat porty 135 a 445.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.