excelovej dokument

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Pátek Říjen 8 07:59:22 CEST 2004

> Dobrý nápad. Ale nenapadá mne, jak automatizovat výběr "nejlepšího"
> příspěvku... škoda.
>
> Pozn (pro p. Klementa): Je sice pěkné, že dotyčný uvedl
> zmínku, že sedí u
> stroje s Linuxem, ale to bychom za chvíli mohli řešit i dotazy typu:
> "Sedím u svého stroje s Linuxem, pomocí VNC jsem napojen ke stroji s
> Windows a potřeboval bych na tom vzdáleném stroji vyřesit..."

Hm. Ocividne je podle Vas lepsi psat do windows konference,
ze hleda program pro linux, kterym rozlouskne heslo u
nejakeho datoveho souboru. To ze je v excelu je prece
uplne jedno. Proste hleda louskac hesel pro linux.
Prectete si poradne puvodni mail. Chce vyuzit silu
linuxoveho dvouprocesoru na odheslovani dokumentu a ne
zkouset to pres VNC na winech.

(zato tenhle mail je OT - vyvolany jinym OT mailem...)
--
 Kosac