RE: Programování pro malé děti

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Říjen 8 13:26:16 CEST 2004

	Netroufam si zaradit do kategorie, ale existuje Karel (3D) -
tusim psano ve OpenPascalu ci cem, Korytnacka (portace stare veci z
PMD85) a nepochybne i spousta dalsich veci, ktere maji spolecny zaklad -
graficka prezentace algorytmizace a zakladnich vyrazovych prostredku
strukturalniho programovani (podpogram, smycka, podminka). Je otazka,
zda-li je to to, co hledate.

PS: Vysledek Vaseho badani by mne zajimal, pokud si udelate chvilku,
podelte se, treba se muj syn potati...:-)