Programování pro malé děti

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Říjen 8 14:34:56 CEST 2004

> Dobrý den,
  Zdravim,

> eistuje nějaký programovací nástroj pro děti 4-6 let (když už jsme u
> toho, tak by mě zajímaly i kategorie 6-10, 10-13), úrovní ovládání ála
  do tech 6 let je asi nejlepsi karel, nebo Logo. V pozdejsim veku uz
asi takoveto nastroje moc smysl nemaji, jde o to jestli se to clovek
musi ucit nebo se to chce ucit. Do skol kde se programovani uci je mozna
jeste dobry baltazar, precejen vsechny deti programovani nezajima
natolik, aby se ucily nejaky beznejsi jazyk.
  Osobne jsem tusim kolem 10 let zarabal s basicem a pascalem a kolem 13
s assemblerem a zdalo se mi to jako idealni vek, pak uz to moc neleze
do hlavy, ale nevim, nebral bych to jako pravidlo :-).

> tuxpaint? Prostě
> něco, co bude děcka bavit. No a my dědci co nám táhne na 40 si to taky
> zkusíme ;-)
  No tuxpaint je fakt super a zaujme vsechny vekove skupiny :-). Jinak
jestli si to chces zkusit tak si zkousej taky s detmi karla, uzijes si
pri tom dost legrace.

> Děkuji,
>
> --
>
>                         Jaroslav Lukesh
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz