Doporucte ADSL modem...

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Říjen 8 15:32:39 CEST 2004

Dobry den,

kamarad chce prejit na ADSL a ma ISDN linku. Spravuju mu sit
a mam u nej staricky pocitac, ktery slouzi jako linux router (ted
ma nejake vytacene ISDN spojeni).

Protoze se v teto problematice absolutne neorientuju - nemam s ni
vubec zadne zkusenosti - chtel bych pozadat, zda by mi nekdo znaly
neporadil ADSL zarizeni, do ktereho bych zapichl ISDN linku
(pripadne ji tim provedl dale nebo jak se to dela) a z druhe
strany bych do toho pichl Ethernet. Jsem schopen si nacist
a posleze nakonfigurovat vselicos, ale chybi mi nejaky vstupni
bod a dale shanim reference na dobre ADSL modemy, ktere lze u nas
koupit.

Naslo by se neco slusneho od Dlink-u nebo ASUS-u? Nebo pripadne
doporucte cokoli jineho...

Rad bych se take vyhnul moznostem napadeni (sla tu o tom rec pred
nedavnem)...

Dekuju a zdravim
Honza Marek