ssh klice

Libor Zurek xzurek na nymfe44.fi.muni.cz
Pátek Říjen 8 19:12:01 CEST 2004

Ahoj.
On Wed, 6 Oct 2004, [utf-8] VĂ­t VomĂĄÄ~Mko wrote:
> zdravim, potreboval bych poradit, jak spravne nastavit prava, kvuli ssh
> prihlasovani pomoci klicu, vsude nachazim jen, ze ~/.ssh ma byt na 755, ale
> mne to hlasi: Authentication refused: bad ownership or modes for
> directory /root . U nej nevim (/root), jak to spravne nastavit, na 777 to
> myslim zacne hlasit chybu az na koncovem authorized_keys2 takze ten bych mel
> taky nejak lepe nastavit, zkousim vselijak 755, ale nende a nende
Ja mam 711 na ~, 700 na ~/.ssh, 644 na soubor s klici a funguje to. U ~/
asi nevadi byt velkorysejsi, ale u ~/.ssh to uz asi vadi.
Libor

------- Preji hezky den / Have a nice day --------
   Libor "hedgehog" "Larry" "snIPer" "llib" Zurek