Licencování Mandrakelinuxu (delší)

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Sobota Říjen 9 11:57:48 CEST 2004

On Sat, Oct 09, 2004 at 11:15:30AM +0200, Robert Vojta wrote:

> pouze na nich. Pokud jste ale přijali pravidla firmy Red Hat, tzn. máme tu
> distribuci PROLinux, atd. měli by stejní lidé přijmout i pravidla firmy
> Mandrakesoft, SA.

Dobrý den,

  tady je nutné malé vysvětlení. Tím jsem chtěl říci, že pokud se všeobecně
dodržuje licence firmy Red Hat (bez ohledu na prodejce), měla by se dodržovat
i licence firmy Mandrakesoft, SA.

  Tento úryvek zní jako by se obchod linux-cd.cz (který jsem dal do kopie, aby
byl také informován) proti těmto pravidlům proviňoval. Je to ale naopak, tento
obchod dodržuje pravidla stanovené firmou Mandrakesoft, SA. Pokud to někteří
pochopili opačně, omlouvám se všem a hlavně obchodu linux-cd.cz na který to
mohlo vrhnout špatné světlo.

--
Robert Vojta