Problemy se Sambou

Jakub Jirku jsem na sosacek.org
Neděle Říjen 10 13:44:01 CEST 2004

Miroslav Kolombo napsal(a):
> Jakou mate Sambu a na jakem Linuxu?

3.0.7 na Sarge

> Klient Samby je co?

W2k nebo Wxp

> A jake hlasky to pise a pri cem presne?

Prihlasim stanici do domeny v pohode, poprve se prihlasim
v pohode, ale kdyz se ma nacist nebo ulozit profil pri
pri/odhlasovani dostanu hlasku ,,Profil nemohl byt nacten,
cesta v siti nebyla nalezena.`` (nebo tak enco, nesedim
ted u toho). Adresar kde ma byt ulozen ho obsahuje, ale
jen adresare a par souboru, ktere maji vsechny 0kb.

Rucne, at uz smbclientem, nebo samotnymi windows pres okolni
pocitace jde bez problemu zapisovat i cist data.

smb.conf je stejne jako v nekolika navodech na internetu,
zda se ze stejna konfigurace vsem ostatnim funguje. Proto
jsem chtel videt neci smb.conf, jestli jsem na neco
nezapomel.

--
Jakub Jirku