RE: milter-spamc & výpadek SpamAssassina

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Říjen 11 08:31:31 CEST 2004

F=T - temporary error...

> Ten by mel ovlivnovat chovani sendmailu v pripadku selhani milteru.

	Jasne, znam.

> A nebo je to tak, ze z pohledu sendmailu je milter-spamc
> "funkcni" a tudiz posta putuje dal, i kdyz ma
> milter-spamc zasadni problem se spojenim na spamd?
> To by pak byla opravdu chyba v milter-spamc.

	Ano, aktualni verze 0.25 ma presne to chovani, uz jsem se dival do source - na vsechno se odpovida (?)_CONTINUE, misto (?)_TEMPFAIL napr. v pripade nemoznosti spojit se se SpamAssassin back-endem...:-(

	Holt si to budu muset dopracovat sam...