synchronizace mailboxu

Pondělí Říjen 11 11:43:16 CEST 2004

On Sat, 9 Oct 2004, Dracula007 wrote:

> No  jo,  ale  co  kdyz  neni  ani  jeden "aktualnejsi"? Co kdyz prijmu
> nezavisle  na  sobe maily na obou strojich, aniz bych mezi tim provedl
> synchronizaci? To se zakonite stane, uz proto ze jsem sklerotik :)

A co teprve, kdyz budete mit zpravu ve dvou replikach (rikejme jim A a B)
a v jedne (A) ho smazete a v druhe nikoli. Jak to ciste na zaklade toho
mailboxu rozeznat od situace, kdy naopak puvodne nebyl nikde a pak se
objevil v druhe replice (B)? Vypada to oboji stejne, ale v prvnim pripade
by se melo replikovat smazani z A do B, zatimco v druhem vytvoreni z B
do A.