Mandrake mediamanager - instalacni media jako iso obrazy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 11 22:10:52 CEST 2004

On Mon, 11 Oct 2004, Dusan Zatkovsky wrote:

> Priamo tusim nie. Mozete ich ale mountnut ako isofs loopback.

Nakonec jsem je nakopiroval do adresare. Pridal jsem je do mediamanageru,
ale stejne porad chtel cist z CDcka. Musel jsem jeste smazat ty puvodni
odkazy na CDrom aby to vzal z adresare.