Doporucte ADSL modem...

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Říjen 12 08:59:48 CEST 2004

Dobry den,

On Mon, Oct 11, 2004 at 05:35:34PM +0200, Lubos Dusany wrote:

> vzhledem k tomu ze delam u ISP a ADSL nabizime ...
>
> PPPoA
> encl. VC (VC-Mux)
> categori: UBR
> VCI 48
> PCI 8
> plantne pro CR

no, to tedy nepotesi, ale alespon vim, na cem jsem...
Predpokladam, ze to takto maji vsichni poskytovatele...

Protoze se nechci vzdat toho, ze by mi vse ridil ten linux a ja
se na nej mohl pripadne zvenku dostat (neni tam jeste nejaky
dalsi NAT?), budu asi muset zakoupit PCI-USB kartu...

K tomu mam jeste serii dotazu: chodi to nekomu pres USB? Chova se
to jako standardni modem? Budu potrebovat najaky HW zavisly modul
pro USB do jadra (viz napr. fxusb pro ISDN modem)?
V Documentation/usb jsem nasel jen acm.txt, kde se o DSL vubec
nemluvi...

> L.
>
> btw: soukrome na mail muzu poslat clanek o tom, jakej byl problem tyhle
> udaje ze zacatku z CTe dostat ... nakonec jsme to zjistili pres jednu VS

:-| Klasika CTe...

Zdravi
Honza Marek