athlon 64 nebo opteron

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Říjen 12 10:12:47 CEST 2004

On Mon, Oct 11, 2004 at 07:22:50PM +0200, Jan Krnavek wrote:
> Ahoj ,
> chystam se postavit "vykonnej" server na platforme adm 64 + linux
> a rad bych se zeptal zdejsich znalcu ,co uz maji nejake zkusenosti
> na nekolik otazek...
>
> Z pohledu linuxu optimalizaci kodu/jadra je athlon 64 a opteron stejny
> procesor?
>
> Pokud byste chteli maximalni vykon ,tak byste si vybrali athlon 64 3800+
> (socket 939) nebo opteron 148?
>
> Ma tu nekdo nejake vyhrady proti distru mandrake 10.0-64,myslim z
> pohledu aktualizaci,podpory atd...?

> [...]

Spise by me zajimalo, jestli nekdo konecne dela jednoprocesorove desky s
PCI-X, PCI-Express nebo alespon s nejakym SCSI Ultra 320 radicem
on-board.

Zatim to porad vypada, ze je potreba koupit dual Tyan, aby to melo neco
inteligentnejsiho, nez SATA a PCI 32/33.

Nemate nekdo nejaky tip?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz