Co namisto libunicode?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Říjen 12 13:13:55 CEST 2004

	Zdravim,

v jednom projektu jsem pouzil libunicode (knihovna pro praci s UTF-8
retezci a vubec s unicodovymi daty). Ted mi to prestalo chodit a zjistil
jsem, ze libunicode byla naposledy v RH9, ve Fedore uz neni (i kdyz
od te doby je uz verze 0.7, zatimco v RH9 byla 0.4). Samozrejme si muzu
zkompilovat novou libunicode, ale vyvolava to ve me otazku, jestli se
treba ted nepouziva neco jineho. Momentalne mi jde jen o to z UTF-8
retezce dostavat jednotlive unicodove znaky a pak z nich zpet po jiste
uprave skladat zpet UTF-8 retezec. Ano, je to kod na dva radky v C,
ale casem mozna budu potrebovat vic veci.

	Cili co se ted pouziva pro zpracovani unicodovych dat?
Diky,

-Yenya

btw, David, I'm wondering about this loop: [...]  Is this
a busy-wait-until-someone-plugs-in-more-ram-chips thing? ;)  --Andrew Morton