IDE DVD vypalovacka pres USB

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Úterý Říjen 12 21:10:37 CEST 2004

On Fri 1. of October 2004 12:43, KubaZ wrote:
> O nejakych chybach K3b vs. 2.6.8 kernel jsem cetl. TO by az tak
> nevadilo. Me spis zajima, jestli ten ramecek nebudu mit jako dalsi
> nefunkcni krap doma, pokud bych ho koupil :)

Na cteni mi vse funguje naprosto bez problemu, na vypalovani ne, ale to
je ten problem 2.6.8. Podle me to ani tak neni problem k3b, jako
cdrecord ??, ale tim Vas nemuzu strasit, protoze je to jen muj pocit.
Az se k tomu dostanu tak zkusim 2.6.7 a dam vedet jestli vypaluju. Kdyz
jsem mel prez ten ramecek pripojeny disk, na zadne problemy jsem
nenarazil.

Pekny vecer

--
Pavel Benisek